Showtime


...DATUM: 2009-04-15 | TID: 16:32:08

Det finns faktiskt en gräns även för mig när det gäller att sova för lite. Nu har jag precis blandat ihop en smoothie som jag ska ha innan föreställningen ikväll, gott!

Läxhögen blir bara större och större medans ögonen blir mindre och mindre, de såg till och med lite röda ut idag. Jag måste verkligen få lite ordenlig sömn snart. Inatt när jag för en gångs skull ville ha öppet fönster blir det givetvis en kattfight utanför, och det är inget härligt ljud vill jag lova speciellt inte när man ska sova.

Idag var jag i alla fall i skolan för jag fick ledigt från jobbet, det känndes bra. Nu återstår bara en ordentlig föreställning ikväll för att jag ska vara lugn.

Nej, nu ska jag ner och äta lite av brosans sockerkaka och sen bär det av till logen, gud vad jag längtar!



Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback