Nu är vilan slut.


...DATUM: 2009-04-19 | TID: 20:49:44
Nu är jag redo för en ny vecka. Jag har städat hela rummet, pluggat på läxorna, lagt fram kläder och fixat naglarna. Allt sånnt jag inte kommer att hinna i veckan helt enkelt! Producenten ringde förut och berättade att mina scener förmodligen skulle spelas in nästa vecka istället för den som kommer nu, vilket flyttade en stor sten från mitt bröst eftersom cabareten kommer att ta upp väldigt mycket tid och det hade nästan blivit omöljigt att hinna med allt då. Som min kära killkompis sa igår så är det viktigt att jag inte bara stressar och flänger runt utan att man faktiskt måste stanna upp ibland, och faktiskt inse att jag får chansen att göra det bästa jag vet. Det är allt värt att lägga en tanke på.

Kom förrästen med i en musikal som ska spelas upp i Göteborg juni-juli, jättekul! Ska på möte på tisdag så får jag se vilka tider de vill repetera, hoppas att det inte kommer att krocka med något mer för då får jag nog tyvärr tacka nej.

Det har faktiskt vart konstigt att inte gå upp på morgonen och äta energirik musli, ta på sig danskläderna och packa ner massor av frukt. Jag har inte haft en föreställning eller ens ett genrep på två dagar? Nej, det är tur att det sätter igång imorgon igen så att jag inte tappar greppet!

Nu ska jag lägga mig och kolla på sex and the city med en stor kopp kanel/äppel te, jag ska tända ljus och ta fram alla gosiga kuddar. Söndagskvällar är oslagbara!

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: vendelis

vilken fin blogg du fått gumman <3. får ses snart!

2009-04-19 @ 23:17:36
URL: http://vendelafridell.blogg.se/
Postat av: bulls

wiiie. fick slita som ett djur för att hitta den här bloggen igen (hade glömt adressen) menmen, kabarén var asgrym och sån grym känsla man hade under alla låtar och danser, sjuuuuuukt bra. känner till 100% att jag valt fel IV-val nästa år. Sug. fjällvandring vad är det för skit lixom?`men asbra jobbat!



guess who?

2009-04-20 @ 16:58:02
Postat av: Anonym

Tuur att du hittade igen då! Det är ju inte så att jag hade sagt upp vänskapen om du hade frågat mig i skolan ;)

Tack! Det är väldigt roligt och jag tror tyvärr att du hade vart grym du med och älskat det lika mycket som mig...! Tur att jag ska vara med nästa år annars hade jag nog inte överlevt, det är väldigt tråkigt att det snart är slut... Menmen, du kan ju alltid byta om du mutar malin med något fint! :) haha

2009-04-23 @ 10:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback