Man glömmer då aldrig.


...DATUM: 2009-04-20 | TID: 21:39:38

Vilken dag säger jag bara! Det är inte mycket tid över att komma hem och sätta sig vid datorn kan jag säga, men nu äntlgien sitter jag här i mina pyamasbyxor och äter mackor!
Efter föreställningen var det bara att springa till jobbet och undervisa  mina danstjejer, efter det tränade jag själv och nu har jag precis kommit hem från mammas värninna Lena som fyllt 43!

Konstigt att komma hem dit igen, det brukade liksom vara mitt andra hem? När mamma och pappa separerade började mamma och Lena umgås för fulla muggar, och därför likaså även hennes barn med mig och min bror. De tog med oss på det mest små och stora äventyr man kan tänka sig, men kul var det! Allt från att åka till Landvetter och kolla på flygplan, till att sova över på Astrid Lindgrens värld eller bo en vecka och lära sig hur det är på en bondgård i småland. För att inte tala om hur mågna gånger vi har vart på Himmelriket....

Imorgon blir det ett möte med musikalgänget efter föreställningen jag skulle vilja sola mellan men det tror jag inte att jag hinner tyvärr... Man måste ju vara brun tills på lördag då Pernilla, Becka och Helle ska firas med dunder och brak på Hot Chilli! Jag har hängt upp min klänning på dörren för att titta på och njuta, den ser ut ungefär som Emilias i melodifestivalen? Det passar ju bra till Hollywood tema, inte sant? Jag längat väldigt mycket i alla fall, det kommer nog att bli en oförglömlig kväll det ska jag se till!

Hollywood.jpg Hollywood image by Jirus_J


Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback