Lyckat


...DATUM: 2009-04-18 | TID: 11:15:56
Japp, nu är det bevisat, man kan faktiskt orka festa efter föreställningar! Det blev en väldigt lyckad kväll ihop med hela Lerums Gymnasiums cabaret. Det var en väldigt mysig lokal med takkronor och forsar, härlig musik och goa människo var det givetvis med. Nu står det klart, jag ska spela teater i nästa cabaret! Givetvis hade inte alla följt dresscoden som var våran egna tröja men jag hade på mig den såklart och trivdes som fisken i vattnet!

Det var ju inte världens lättaste att ta sig hem från Tollered runt 03.00 men som tur är var Lisa såpass sällskaplig att hon ville ha sällskap i sitt gästhus. Det tog ett tag innan alla kunde sluta duscha, göra kullebyttor och kissa men tillslut somande vi som stockar hela bunten.

Nu har min älskade Cecilia kommit hem från Indien så jag ska ut på en liten promenix med henne nu och prata om allt som hänt under två veckor. Det har faktiskt hänt en hel del i mitt lilla liv måste jag säga.
Nej, ut i solen med dig Louise!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback