Lagom är bäst


...DATUM: 2009-04-22 | TID: 23:19:52

Nu börjar föreställningarna ta på krafterna tre till är nog perfekt med tanke på orken. Givetvis hade man orkat mer och man ville men en liten paus skulle inte sitta fel. Det kommer givetvis att kännas tomt och jättetråkigt när det är slut på det hela men som tur är så kommer jag vara med nästa år igen.

Mötet igår gick hur som helst väldigt bra, jag är med i musikalen som kommer att sättas upp på Amanda teatern 12-15 juni eller så. Det är ingen världsberömd eller omtalad musikal utan ett nykrivet och komponerat manus, ett väldigt bra sådant. Det är ungdomar i min egen ålder som skrivit och som skapar vilket ger en härlig stämning! Jag är väl egentligen mest med för att det är så himla roligt, men också att det är bra med kontakter och lite publicitet, det skadar ju inte. Nu får vi väl se när vi sätter igång med repen, jag längtar


Nej, nu ska jag och min lilla pärla sova.


Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback