Jihoo


...DATUM: 2009-04-05 | TID: 15:29:56
Hej på er! Hoppas att ni mår lika bra i vårsolen som jag.

Nu sitter jag här och väntar på min sötnos Ida som ska leka lite med mig idag! Jättemysigt, tack och lov vill hon fortfarande vara med mig, trots att jag drar iväg henne 9 på lördagsmorgonen och tränar... vad hände där?

Hur som helst så kom jag nyss hem från min audition...! Jag är fortfarande skakig så det är lite svårt att skriva. Jag blev faktiskt lite förvånad över att jag inte var nervös utan tvärtom jättepeppad. När jag kommer in i rummet och sätter mig framför producenterna och kamrean får jag först bara berätta lite om mig själv och mina erfarenheter. Efter detta ber producenten mig att ställa mig framför kameran i 5 minuter och få honom att skratta, han skulle alltså vara publik. Först stod det bara still men sen slängde jag mig upp på golvet och gjorde en liten show, fråga mig inte vad för det är alltid samma visa, efter någon som helst improvisation kommer jag aldrig ihåg vad jag gjort efterråt.
Efter en stunds tystnad säger han " ja, du har en gåva och den vill jag använda mig av.. Du får en roll, vilken vet jag inte men jag hör av mig nästa vecka" Jihooooo

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback