Jag blev en fe


...DATUM: 2009-04-11 | TID: 16:00:37
Gud vilken god påskmat jag åt igår och tårtan ska vi inte tala om! Jag var mätt ända in till nattamaten. Efter denna middag bar det av  till Ida på lite förfest innan vi åkte vidare till stan Park Lane. Lite små tvister mellan tjejerna om vart och när vi skulle gå vart men det löste sig ganska så bra tillslut. Jag fick i alla fall en väldigt trevlig kväll!
Träffade min granne på tåget som gjorde mig sällskap hem, han berättade att jag var som en fe, en älva. Hur ska man ta det..? Jag tror att han försökte ge mig en komplimang men jag är inte säker.

Nu ska jag snart hem till farmor på ännu en påskmiddag. Först måste jag smörja in benen så att de ser lite fina ut nu när jag skippar strumpbyxor och även lyssna klart på mina Kent favoriter. Inga kommentarer på det. Ikväll blir det förhoppningsvis fest.

GLAD PÅSK

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback