Ibland är det riktigt jobbigt.


...DATUM: 2009-04-29 | TID: 21:31:27
Gud vad jobbigt det är att gå i stan en varm dag med massor av folk och affärer utan kläder i din storlek, för er som inte vet, det tar på en. Dessutom slog jag fel Pin-kod på telefonen och lyckades spärra den så nu är jag lika irreterad som vanligt över att man aldrig har sin Puk-kod när den behövs... Jag fick i alla fall köpt en body som jag kollat in ett tag, kanske kan man ha den imorgon om man smyckar till den lite?

Jag måste bara få vara lite poetisk och upplysa om hur skönt det är att tro på ödet... Jag tror inte på Gud eller så men jag tror verkligen på ödet och det får en verkligen att må så himla bra. Du behöver ju aldrig oroa för att vissa saker ska hända eller inte hända för händer det så gör det och då var det meningen. Inte för att livet skulle vara helt uppritat från födseln men allting händer nog av en mening och i slutet så får man nog det som är bäst för en själv eller som man förtjänat. Vissa saker råkar bara hända precis i rätt tid och då är det bara att ta vara på det som man vill.

Nu räcker det med djupa tankar, dags för lite te och ännu mer plugg... kanske lite choklad om jag hittar..

Ikväll ska jag hem till Markus och mysa, jag längtar....
Japp, här gäller det att hänga med i svängarna.

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: anonym

är du tillsammans med den idioten igen??

2009-05-06 @ 14:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback