Han hittade även detta år!


...DATUM: 2009-04-10 | TID: 11:51:44

Ja påskharen kommer fortfarande hem till mig! Det gillar jag, nu sitter jag här med mitt läckra påskägg fyllt med gott godis. Detta är ju faktiskt första dagen på lovet för min del men ändå kan jag inte sluta längta till på måndag då det sätter igång med cabareten igen.
Idag ska jag hem till pappsen och åka på middag hos Mariann med all släkt. Påsken är verkligen en av mina favorit traditioner för;
* Det börjar bli varmt och man kan äntligen säga att det är vår - vintern är över
* Alla glada färger!
* Allt roligt pyssel man kan göra med ägg och dekoration
* Godiset
* Givetvis ska vi inte glömma all mammas goda mat på påskbordet



Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback