God Morgon


...DATUM: 2009-04-23 | TID: 10:08:37
Ibland kan det faktiskt vara riktigt skönt med gympa på morgonen, i alla fall när man har simning. Det är ju jättemysigt att simma i en tom simhall med morgongänget i bakrunden, och det är ju dessutom bra träning. Att jag aldrig kan komma ihåg att ta med mig en frukt?

Såg att de hade satt in en bild på mig i vår lilla Lerums tidning från torsdagens premiär och givetvis var bilden på mig lite fel i upplösningen så jag ser extra läskig ut, men det är väl bara att glädjas åt att de kanske inte tyckte att jag såg tillräckligt läskig ut som det var... Vi fick i alla fall väldigt bra kritik och jag kan nog inte bli mer laddad för eftermiddagens föreställning.

Nu ska jag köpa te och gå på ekonomi lektion! Ha en bra förmiddag i solen.

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback