Go Fresh


...DATUM: 2009-04-17 | TID: 18:27:48
Då har jag fått ledigt från cabareten några dagar för att vila upp mig. Föreställningarna har gått jätte bra förrutom att jag får mer och mer ont i mina knän.. Vilket otrolig skillnad det är på vilken ålder publiken ligger inne med så att säga, det blir verkligen olika föreställningar eftersom skratt och gråt inte kommer på samma ställen, överhuvud taget.

Efter att ha ätit lunch med mammsen satte vi oss i solen och pluggade lite i trädgården. Skönt med en mamma på det sättet, hon måste ju också sitta och jobba med prov på dagarna även om hon gör tvärtom det jag gör vad gäller prov, hon rättar dem.

Nu kom jag precis ur ett väldigt skönt bad, jag nästan somnade till lite... Det finns nog inget mer avslappnande tror jag, alla muskler och leder blir helt lealösa känns det som. Givetvis hade jag massor av goa dofter och krämer så nu luktar jag aningen godare än tidigare idag.




Kommentarer
Postat av: sanna ♥

Åh vad härligt, det måste jag göra också!

2009-04-19 @ 20:21:31
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback