GIMMIEGIMMIE


...DATUM: 2009-04-19 | TID: 16:57:52

Då var ännu en helg över efter mycket ståhej och skrattande. Igår blev det en liten grillkväll med tjejerna hos mig innan vi fick sällskap av Partille. Det var en mysig men galen kväll dock inte så sen så det var skönt, gick upp vid 11 och städade.

Just nu sitter jag och kollar runt på alla möjliga hemsidor som säljer kläder och blir helt galen på allt fint som finns! Jag har alltid väntat på att 60 tals modet ska komma och nu är det kommet. Det finns så himla mycket fina klänningar och kjolar, lönen kommer rinna bort minuter efter att den nått kontot vill jag lova. Jag hade önskat att jag kunde lägga undan lite ibland men det är nog fel månader att börja spara nu tror jag, med tanke på alla sommarkläder!

Nej nu måste jag öppna franska boken...

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback