Det slår allt!


...DATUM: 2009-04-14 | TID: 15:33:01
Det bästa som finns är faktiskt när en dröm går i uppfyllelse, eller hur?
Min dröm, min eviga dröm, som jag alltid haft men inte riktigt vetat hur jag ska uppfylla håller på att bli verklighet. Att bli skådespelerska/musikalartist är ingenting man bara blir på en sekund och inte heller utan några motgångar. Jag ska inte säga att jag håller på att bli skådespelerska men det går väldigt bra just nu, jag har liksom fått en fot in i branchen så att säga.

Skolan kommer inte att bli högsta prioritet några veckor framöver, dumt nog. Jag kommer att vara och repa med skådespelarna inför pilotavsnittet på dagarna och vissa kvällar samtidigt som cabaret föreställningarna börjar. Inte nog med det ska jag öva replikerna, plugga igen all skola och hinna med vännerna! Sökte en lite mindre roll till en musikal idag med, bara som bakrundsdansare, baksundssångare eller statist, vi får väl se om de vill ha mig med. För varje dag som går skaffar jag mig i alla fall fler och fler behövliga kontakter inom teater och produktion vilket känns väldigt bra.

Nu ska jag springa iväg och ha genrep! Hoppas inte att de måste tupera håret allt för mycket på mig idag, det är så svårt att få bort... men sånnt får man väl leva med om man är preformer ;)


Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback