dans all over!


...DATUM: 2009-04-01 | TID: 09:01:46

Vilket härligt väder! Äntligen. Idag kunde jag ha på mig min läckra korallfärgade jacka utan att frysa det minsta.

Liksom alla andra dagar ska jag även idag dansa med cabareten 2 timmar efter skolan... Jippie? Nja, visst är det kul att dansa men att gå in i en mörk sal utan syre för att dansa till Kent kanske inte är vad jag vill eller borde egentligen, med tanke på ekonomiprovet imorgon...
Hur som helst så kommer årets cabaret bli gaalet cool! Synd att man inte får se den själv! Förrutom på videoband såklart. Biljetterna har släppts och säljs för fullt på Kom In jag längtar verkligen till premiären.

Fick reda på att jag ska på audition på söndag för någon tv serie, jättekul! det betyder dock att jag får frånvaro från dansen några timmar men det är det värt.

Nu måste jag fortsätta min engelska lektion och dricka upp kaffet innan läraren varnar mig igen. Varför får man inte dricka lite kaffe i klassrummet egentligen? jaja, that's life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback