Utkast: Hellu, nu ...


...DATUM: 2008-10-23 | TID: 19:59:03
Hellu,
nu kom jag precis hem från dansen, sjukt jobbigt idag. Vad som är mest jobbigt är att så fort man vill vara lite extra aktiv och satsa, så måste man stå längst fram. Ibland vill man faktiskt bara stå längt bak!
Det är så sjukt skönt att börja 12 imorgon, det känns som att mitt lov är kommet! Imorgon ska jag vara med tjejerna, det ska bli kul, får se vad vi hittar på :)
Sitter och kollar på"halv åtta hos mig" haha det är jätte roligt, människor är så roliga. Det handlar om ett gäng människor som är duktiga på att laga mat, de gör hembesök hos varandra och lagar en maträtt till de andra i gruppen.
Min familj åt pizza idag men köpte ingen till mig eftersom jag dansade, så det fick bli köttbullemackor, det är ett jätte bra tips att ha rödbetsallad och köttbullar i kylen som man kan ha på mackan morgon eller kväll, mumma! Imorgon ska jag köpa en mega godispåse ;) hihi. Nu ska jag dricka te, ha en bra kväll allihop.


Jag bara älskar att dansa - step up är en jätte bra dansfilm :)
Kram Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback