Måndag 13/10


...DATUM: 2008-10-13 | TID: 13:52:51
Hallå på er,
Nu sitter jag i skolan och har ekonomi, tråkigt...
Snart ska jag fika med mamma, det blir skönt med lite fika i magen! Varmchoklad skulle vara gott.

Ikväll är det Brynäs-Frölunda och Frida och jag har givetvis bokat biljetter i Brynäs klacken :) Det blir kul. Liva upp måndagskvällen lite. Ni undrar säkert varför jag sitter på "fel sida" men jag är helt enkelt uppvuxen med att heja på Brynäs, pappa är mer än ett fan. Tror till och med att det står någonting i stil med "Parkering:Brynäs fans only" på uppfarten hos oss... Men så kan det vara! :) Nu är det som det är och jag gillar läget :) Kommer att komma hem sent idag men jag tänker ändå ha en liten myskväll, mår så bra av det, lite film och mys innan man sover. Kankse med min älskling, om jag har tur.


Frida och jag på match

Ha en bra dag, hörs :)
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback