Torsdag 16/10


...DATUM: 2008-10-16 | TID: 20:47:32

Hej på er!
Kom precis hem från min dans.. såå trött. Veckan har vart hektiskt med massor att hinna med. Tiden går ju så himla fort?! Imorgon börjar jag 12 i alla fall, så skönt!
Sen ska jag hem på släktkalas till Fredrik, Markus lillebror :) Sitter och klurar lite på present, för det måste man ju faktiskt ha med sig, men det är svårt. Men några varianter av hans favortigodis borde väl han bli glad för, det hade jag blivit ;) hihi.
Fick förrästen ett brev från Yves Rocher idag, beställde ett paket, med mascara, ögonskugga, läppglans och ett resekitt med shampoo och balsam, från ett erbjudande för endast 79:- Erkänn bra :) Fick även mina efterlängtade converse från min kära morbror i USA idag! Så fina :)
Men nu ska jag skriva klart mitt tal så jag kan gå hem till pojkvännen och mysa sen, ha det bra!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback