Tisdag 21/10


...DATUM: 2008-10-21 | TID: 21:25:15
å vilken lång dag. Som alla tisdagar. Mina elever på dansen var jätte duktiga idag ialla fall :) Det blev jag glad över! Tänk att ha 20 små tjejer i 6 års åldern som gör exakt de stegen du visar, samtidigt. Det är rätt coolt! Det blev ingen direkt dans för mig idag dock, känner mig sjuk... Men däremot fick jag reda på att jag kom med i skolans cabaret, dansa såklart, :)!! Det ska bli jätte jätte roligt. Nu ska jag bara dricka massa te och kolla på desperate husfruarna, sen kommer min älskling hem till mig.
Snart är det äntligen looov! Det ska bli sjukt skönt, jag har allt en del roligt planerat.

Ha en bra kväll allihop!

Kommentarer
Postat av: Bullen ;)

KOM DU MED I cabaren? :) stolt över dig

2008-10-21 @ 22:58:27
Postat av: Anonym

Jaaa:) tack!

2008-10-22 @ 12:49:45
Postat av: hellie

älskling, du klarade det! sa ju det :) du är bäst lolls

2008-10-22 @ 15:19:10
URL: http://hellies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback