Tisdag 07/10


...DATUM: 2008-10-07 | TID: 19:11:27

Jag jobbar som danslärare på tisdagar, man blir heelt slut efter att ha sprungit runt med 20 6 åringar...
Men det är väldigt roligt! De är faktiskt mycket duktigare än man tror. Så nu ska jag snart ner till gymmet och träna lite själv på bodytoning - jätte roligt! Efter det blir det givetvis Desperate Housewifes, om min älskling vill... annars blir det nog någon annan film :) Jag tycker att det gör så mycket att inte bara sitta framför datorn eller plugga en hel dag utan faktiskt ta sig tid att titta på en bra film, kanske med sällskap om man kan. Man blir så glad och kommer ner i varv! Blir det inte Desperate Housewifes ikväll så hoppas jag på Step up 2, den ska vara så bra.

Har ni några frågor om mig - ställ dem gärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback