Söndag igen.


...DATUM: 2008-10-26 | TID: 16:13:30
Hej!
Åh vad det är härligt med söndagar när man inte behöver gå till skolan på måndagen, hihi. Man kan bara slappa och mysa dag efter dag...
Igår var jag inne och fikade i stan med mina föredetta klasskamrater från nian, det var jätte mysigt. Jag åt världens godaste morotskaka på Condeco..Sååå god! Stackars Ida hade redan ätit upp sin fika innan vi fick vår så hpn fick köpa en uppsättning till.. haha :) Träffade även min vän Martina igår som kommit hem från London efter 9 veckor och nu stannar i Sverige hela lovet, det var roligt att se henne igen!
Nu ska jag snart iväg till gymmet, ska gå på pilates. Det är väldigt segt men tydligen jätte bra... Kanske även går på damernasafton om man orkar, det är ju super mysigt! och hade vart så skönt att slappna av lite. Fast det skulle jag ju aldrig göra själv utan då vill jag ha sällskap ;)
Mamma har fullt upp med att rensa ut datorrummet bredvid mitt rum så att jag kan göra mig en stor walk in garderob, det blir härligt att få lite ordning bland sina kläder och dyligt. Hände även upp min gamla ljusslinga över sängen igår som lyser upp höstmörkret lite :)

Events
Damernasafton

Ha det mysigt

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback