Onsdag!


...DATUM: 2008-10-22 | TID: 14:04:24
Sitter på ekonomi lektionen, som vanligt känns det som... Känner mig fortfarande inte frisk, jag vill bara hem och lägga mig framför tvn. Undrar varför det är så dåliga program på tv när man kommer hem från skolan? Det måste ju vara rätt så många som slänger sig framför soffan när man kommer hem? Jag hatar alla ordleksprogram! Det bästa på eftermiddagarna är top modell, ellen dg show, vänner och just shoot me  :) Annars får det väl bli någon film.

Idag har jag nämnligen inget att göra mer än slappa! Och det ska bli så skönt. Beställde just en mysdräkt med lerums gymnasium logga på, den ska bli mysigt att gå hem och gossa i när den väl kommer. Jag är dessutom ensam hemma idag, så jag kan gå omkring och göra vad jag vill, det är så härligt att bara vara lite ensam ibland.

Kram Kram

Såg förrästen att Bokia bla. sålde en rosa bandet note-book från deras kollektion, för hundralappen ungefär, den var jätte söt! Hittade ingen bild men kolla in den :)
                                                                                               
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback