Onsdag 08/10


...DATUM: 2008-10-08 | TID: 19:34:45
Hej,
Jag var i stan idag, gud så mycket gosiga tröjor det finns, jag blir galen :) Kollade en hel del på oranga gosisar, men det känns lite väl färgstarkt? Jag tror nog inte att jag hade tatt på mig den så ofta som jag tror.. därör blev det ju givetvis en svart.. Jag gillar modet som är nu, inte för att jag är ett dugg interesseradf men det är mycket färger och mysigt material ;)
Någonting som jag inte förstår är varför varje affär ska ha så hög och jobbig musik på hela tiden? Tror dem inte att man blir helt knäckt av att gå omkring en dag på stan och besöka massor med affärer som spelar lika jobbig och stressande musik? Ibland måste jag gå ut bara därför, vilket är tråkigt.

Nu ska jag hem till min vän Helena och kolla på Bonde söker fru :) Det har liksom alltid vart lite av en tradition att samla alla tjejerna, smälta choklad och doppa vindruvor med bonde efter bonde dejtande i bakrunden. Så mysigt :) Något som jag däremot inte tycker om är Ensam mamma söker, det är så pinsamt på något sätt. Vem ställer upp på sånt? Egentligen är det väl inte någon skillnad på programmen men jag har inte fastnat för det helt enkelt.



Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: sanna

Mycket fin blogg Louise (:

2008-10-09 @ 14:16:08
URL: http://sannasrum.devote.se
Postat av: Andreas

Sen gillar vi också märkeklädesmodet som ann zeidler kör med! GANT GAAAAAAAAH! SÅ FASHION!



(sen måste jag hålla med om att de BARA spelar stressande musik i affärer, varför lixoM?)

2008-10-09 @ 23:12:53
Postat av: Anonym

Jaa gud hon är så inne! haha :)

Jaa varför?? Jag blir så trött, det är säkert Ann som har sett till att de ska spela så stressande musik, det är väl modernt antar jag :D

2008-10-10 @ 11:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback