Måndag 20/10


...DATUM: 2008-10-20 | TID: 13:56:50
Åh vad jag hatar ekonomi ibland! Jag är så trött på regn och mörker nu. Ska börja räkna ner dagarna till sommaren nu. :)

Idag är det dans auditition till skolans cabaret, fy vad nervöst :S Om jag inte kommer att komma med så blir jag tvungen att läsa dubbla iv-val nästa termin, det är också lite segt. Idag vill jag bara gå hem, sätta på duffy skivan och mysa på mitt rum (som förrästen kanske har fått rullgardiner i fönstern idag?) :) Men det blir ingen mys för mig, det blir improvisation för jurryn i skolans aula... men men kommer jag med så är det ju värt det, hihi :)

Tänk vad sjukt det är att det snart är första advent? Vi pratade om det idag, det är ju nästan bara en månad... Jag längtar :) Tänk att få dricka glögg och äta pepparkakor igen :) Mys.

Nu ska jag fortsätta jobba... Vill bara visa en sommarbild från i sommras för att jag längtar så i höstmörkret.
Hörs efter min auditition!
Ha en bra dag.


Fia och Kims båt (min syster och hennes pojkvän) underbar båtsemester i sommras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback