Louise och Markus


...DATUM: 2008-10-29 | TID: 22:34:47
God Kväll!
Sitter i min säng bland kuddar och filtar med datorn i knäet framför sex and the city, kan inte bli mycket bättre, förrutom te såklart ;)
Tycker nog allt att luktljuset luktar lite för mycket äppelkanel.. skulle nog behöva vädra lite... 

Markus spelar som sagt match nu, en mycket viktig fick jag reda på lite försent för att åka in och kolla,
men vi får hoppas att det gick bra ändå. Det är lite konsitgt men varje gång jag kollar på en match, vad som helst, ishockey, fotboll eller handboll så tycks det lag som jag hejar på förlora...
så som ursäkt får jag hoppas att de vann :)

Här är en liten bild på mig och min älskling, Markus.



    

Sov Gott
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback