Lördag!


...DATUM: 2008-10-18 | TID: 16:06:52
Nu har jag packat alla väskor och åkt till mamma, dags att byta förälder. Har ångest för att packa upp allt igen, men med lite bra musik så går det snabbt! Ska äta tacos ikväll, muumma.
Gårdagen var jätte mysig, Markus mamma hade bakat en så himla god efterrätt! Hon är så duktig på det :) Sen tittade vi på en film som hette Get smart inte den bästa jag sett men den var lättsam och rolig. Den handlar om agenter som ska lösa uppdrag, där den klantige huvudrollen blir ihopsatt med den strikta och självsäkra kvinnliga agenten. Tillsammans ska de försöka komma överrens och lösa uppdragdet. Rekommenderas. :)
Ikväll ska jag hem till min kära vän Emelie på förfest sedan är det 18 års fest i floda. Det ska bli kul! Kan lägga upp lite bilder från kvällen imorgon. Vad ska ni göra ikväll?
Får ta och plugga lite med, franska och matte, trisst. Men mamma har tänt ljus och brasa så det blir ändå lite höstmys till pluggandet!
Ha en super rolig kväll!


Så här ser omslaget ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback