Loov!!


...DATUM: 2008-10-24 | TID: 15:33:25
Nu kom jag hem från skolan, och nu är det looov! :) Jag har just suttit och fikat med Frida i några timmar, för hon ska till thailand imorgon, i två och en halv veckor:( Det kommer att bli tomt. Även om jag är jätte glag för hennes skull att hon slipper detta väder ett par veckor..

Jag och Frida

Idag ska jag städa hela mitt rum, och göra det mysigt att komma hem till ikväll, om jag inte sover hos älsklingen. Det är faktiskt jätte skönt att komma hem till ett mysigt rum som bara välkomnar en hem :) Jag ska nämnligen hem till Emelie ikväll och kolla på film med tjejerna, det är precis vad jag behöver! Bara film och mys :) Tror att jag ska köpa en mörk choklad kaka med hallonkross i, den är jätte god, och så får man inte så ont i magen som man får av vanlig choklad...

Tjejerna, tyvärr är inte Emelie med...

Innan dess ska jag äta lite tacos med familjen, det gör vi faktiskt varje fredag, en liten tradition min galna familj har.
Det blir gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback