Lill Lördag!!


...DATUM: 2008-10-29 | TID: 18:20:09
Hej på er!
Idag blev det en tripp till IKEA med mammsen :) mysigt. Vi skulle köpa saker för förvaring till garderoben och lite annat smått. Det blev en hel del, som vanligt... Jag köpte bla ett doftljus som förgyller hela mitt rum med en doft av äpple kanel :) och en jätte söt utklädningsmask till halloween :D
Så nu har jag grejat i garderoben hela dagen och är heelt slut, men nu börjar det likna något :)
Tänk att varje gång jag går omkring på IKEA så vill jag bara flytta hemifrån och köpa gjrejer till mitt eget ställe, men när jag kommer hem och slänger sig i sängen av utmattning så inser jag att det är skönt att bo hemma, ett tag till iaf...

Ikväll hoppas jag att träffa tjejerna igen, det var prat om att gå ut men vi får se :) Min älskling spelar match idag. Det var förrästen himla mysigt hos Vendela igår, vi kollade på mamma mia och åt godis, hon bor i den sötaste trean i partille!

Ha en bra kväll

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback