Kvälls scones


...DATUM: 2008-10-30 | TID: 22:37:26

Det är så härligt att bara ta det lugnt en heel dag...

Efter att jag städat upp lite på mitt rum gjorde jag iordning lite te och brutna chokladbitar i en skål, till myskväll med famil. Mamma, min lillebror Anton och jag kollade på en film på tv, mitt ex hette den, kul faktiskt :)

Handlade om ett par som flyttar med sin nyfödda bebis och mannens lite komiska men misslyckade karriär.

Givetvis fanns det också ett ex med i handlingen...

Efter filmen, alldeles nyss, tittade mamma på oss och sa att hon var lite hungrig och ville bara scones. Så det var bara att slå på musik och baka :)



Nu är jag jätte mätt efter  massor av scones med aprikosmarmelad...

Ska gå och kolla på Hej Baberiba med min kära familj, jag älskar deras humor...

Imorgon blir det gymmet ganska tidigt, hörs efter det :)


Sov Gott


Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback