Jag är så mysig av mig...


...DATUM: 2008-10-22 | TID: 18:03:05
Jag tänkte faktiskt på det idag, att jag är en så mysig person. Jag blir lycklig av att mysa och vara mysig. Allt i mitt liv ska vara mysigt. På morgonen får det absolut inte vara någon stress, då ska jag helst äta en lång och mysig frukost med te och tända ljus (vilket är mysigt).
Jag ska ha mysiga kläder, som tights och en klänning, eller iallafall inte åtsittande kläder. Jag använder inte så ofta högklackat, det är snyggt, men omysigt. Sminket ska inte vara kladdigt eller jobbigt att bära, det ska vara lätthanterligt så att man kan känna sig bekväm.
På lektioner och raster dricker jag nästan alltid en kopp jordgubbs te för att få det lite mysigt. Så fort jag kommer hem åker alla smycken, och sminket av, har jag obekväma kläder så ersätts dem av myskläder såklart. Att bara lägga sig i soffan med te och filt eller sätta på mysig musik på rummet och tända ljus gör mig glad. Att ligga och kolla på en mysig film en fredagskväll, dricka te och äta något gott är så härligt. Jag kan till och med på helgkvällarna längta till kommande morgon, helgfrukost, med ljus och svensktoppen, så mysigt :)
Det bästa är ju när man kan mysa med sin pojkvän såklart. Vi kollar ofta på film, givetvis någon som har en lätt och mysig handling. Så fort jag är lite nere eller trött så myser jag alltid, själv, med familj eller pojkvän. Kollar på film, dricker te, gosar in mig i filtar eller lyssnar på mysig musik!
Jag blir motiverad för att gå till dansen genom att tänka att jag kommer att få mysa när jag kommer hem, dricka te i mina myskläder. Hihi, jag vet, men jag är som jag är! Ville bara dela med mig av mina tankar...


              
                                                                                                                         Världens bästa film.               Duffy- jätte mysig.


Ha en bra kväll, Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback