Fredag 10/10


...DATUM: 2008-10-10 | TID: 13:17:07
Jag vet att det inte är bra att gå med för hög musik på i öronen, men oftast hör man ändå eller märker ganska snabbt att en bil är bakom en. Det gjorde jag även idag men gubben i bilen tyckte nog att jag kom på det lite sent, det finns ju ingen trottoar på så små vägar som går genom områden, därför gick jag ju i vägen för honom. När jag sen vänder mig om och ser bilen, så låter jag honom köra förbi, men då stannar han brevid mig, han såg jätte konstig ut, illröd i ansiktet med ett ögon som tittade åt olika håll och skriker, jag hör ju inte med tanke på musiken, så jag lådsas att inte märka honom och fortsätter... Då kör han lite till och stannar bredvid mig igen, fortsätter att skrika, men jag går, för just då är det en sväng, så jag lådsas liksom släppa förbi honom igen utan att titta åt hans håll... Tillslut går han ur bilen och haltar efter mig uppför grusvägen, tillslut ger han upp och gasar iväg i en väldans fart... Shit vad sjukt allt blev bara f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback