Gör vad Du vill


...DATUM: 2008-11-12 | TID: 17:28:47
Nu har jag precis vaknat från en härlig sömn... När man väl har lagt sig i soffan kan man inte resa sig... Då somnar man, men det är ju härligt :)
Eftersom regnet fortfarade öser ner, börjar jag att tänka mina vanliga tankar. Är det detta jag har att se fram emot? Ytterligare 70-80 år i regn? Nej, verkligen inte.. Bara för att jag är född här så betyder väl inte det att jag ska bo här föralltid? Världen är ju jätte stor och det finns ju så mycket att uppleva. Man ska bo vart man vill och känner för, inte vara låst bara för att man råkar vara född här. Jag är jätte glad av att vara född i sverige för det är ett jätte bra land men bara för det betyder inte det att jag ska bo på samma ställe i hela mitt liv. Man måste inse att ingenting (nästan ingenting) är omöjligt, uppfyll dina drömmar, gör vad Du vill med Ditt liv, det lever du bara en gång.

Nu ska jag kolla på sex and the city och mysa :)

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback