Tråk torsdag


...DATUM: 2008-11-20 | TID: 15:38:27
Magen är arg på mig efter en mycket lång dag. Ska snart till ett möte med cabaren, men hade helst velat ligga och sova ett dygn till.. Det blir ingen dans idag pga av mötet så en uppvisning till jul kan man ju tveka på att vara med på. Fast att det hade vart såå kul! Det är bara så mysigt att sitta i logen med scenkläder och snacka tjejsnack, eller att förbereda inför en show :) Hela grejen, applåder och blommor. Ska även ha ett litet uppträdande med mina små tjejer snart, hoppas på det bästa!
Annars ser väl min torsdag ut som en väldigt lugn en.. Möte - Mat - Sex and the city. Kanske kanske lite plugg... Vet inte längre hur jag ska göra mig motivirad bara... Det är mörkt och allting får mig bara att må dåligt och så fort jag känner att jag är på väg att bli nere så gör jag någonting åt det, jag sätter alltid det först. Kanske borde man inte det? Kanske borde man sätta det tråkiga och viktiga först? Det är ju inte mysigt, alls... ;)

Nu ska jag knalla ner till skolan igen. Jihooo...

Kram Kram


Saknar bästa semestern med er älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback