Planer efter planer...


...DATUM: 2008-11-26 | TID: 17:46:57
Jag hoppade dansen idag... Jag känner mig allmänt trött och nere, så att åka in till regninga stan när man kan ligga hemma i soffan känndes inte så tilltalande. Ikväll är det dags för Bonde söker fru kväll med tjejerna! Då blir det gottis framför tvn och prat om vår resa i sommar, som vi redan planerar... Det är faktiskt dags att boka snart så att man får något bra, Ayia Napa, here we come! :) Kanske blir det något annat, men vi verkar rätt så överens om detta resmål. Markus och jag får väl hitta på något annat roligt ihop, båtsemester? :) Sommaren börjar alltså bli planerad. Kanske även blir en "språkresa" till USA och bo hos morbror min, shoppa och bada pool några veckor! Jihoo :) 
Nog pratat om sommaren.. Nu är det snart jul och på fredag är det dags för julshopping, det är det mysigaste! Nu ska jag plugga på mitt argummenterande tal om religoner..

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback