Tänk på något kul - alltid


...DATUM: 2008-11-11 | TID: 18:25:30

Ja, jag har bestämt mig.. Det blir den här ljuvliga w910i, då slipper jag även lägga pengar i mellan eftersom den är några månader gammal.

Är det inte konstigt ändå vad en liten sak man kan ringa med betyder? Jag vet inte om det är min generation som är så besatta av sina telefoner eller om det faktiskt är så. De blir ju mer och mer personliga, och man kan använda den till väldigt mycket. Min mobiltelefon är det personligaste jag har på något sätt, det är den som hjälper mig att ta kontakt med andra. :)

Nu kom jag hem från dans lektionen med tjejerna, de blir bara bättre och bättre! Jag blir så lycklig av att bara se hur de lär sig och tar in allt. Idag släppte jag in 2002orna med 2004, för att leka med varandra. Det var inte jätte lyckat... De minsta blev rädda och började gråta, trots att det bara är två år mellan...? Men nu vet jag ju det, åldern spelar väldigt stor roll ju mindre man är.

Attberopå ålder så blev det ingen praktik på Rydsbergsskolan, man måste ju vara 18, och det kan jag ju förstå, tänk om jag som bara är 17 skulle komma och vikariera? Det skulle ju bli kaos, det är ju en fruktansvärd skillnad på mig nu och om några månader... Nej, men jag förstår att man ska vara myndig eftersom man ska jobba inom kommunen, men det hade ju vart så kul :) Det är bara att vänta!!

Jag måste bara säga att jag längtar så efter december... Alla dansrepetioner och uppvisningar, lussekatter och pepparkakor, skidresa, och julpynt :) Jag är alltid sånn, att även om det är mycket tråkigheter så ser jag alltid en ljuspunkt, något att se fram emot, vad det än är, som med december. Så bara lever jag min vardag och ser ljuspunkten varjegång det känns jobbigt. Det kanske alla gör? Jag har iallafall insett att jag inte skulle klara mig utan att hela hela tiden se fram mot saker, om det inte är något inom kort tid, som samma dag, att man ska träffa någon eller så, då hittar jag något längre fram eller inom en annan kategori. Som idag, då skulle jag inte träffa någon, inte få komma hem och äta crunchy i soffan eller kolla på sex and the city. Då tänker jag på December. Och blir lycklig.

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback