Sool


...DATUM: 2008-11-21 | TID: 14:23:37
Idag är det dags för lite solning! Hoppas bara på att det inte blir som sist... Då jag fick brännskador i hela ansiktet, förrutom där jag hade ögonskydden... Riktigt nice :) Sen blir det ett träningspass, förhoppningsvis utan magkatarr. Efter detta är det hem till Emelie och tjejerna! På något sätt känns det som att jag vaknat på fel sida idag. Jag är super stressad och uppjagad för ingenting? Men, jag behöver nog bara lite sömn... Imorse fick jag världens utbrott - vilket är mycket ovanligt.. Jag kom ner i hallen och hade super bråttom som vanligt. Hade valt ut vilka skor jag skulle ha, problemet var att de inte stod där. Så jag letade igenom heela huset i panik - hade mamma tatt dem utan att fråga? Det kunde jag inte veta eftersom hon inte svarade på sin telefon, så efter att ha övervägt att slänga något dyrt i golvet lugnade jag ner mig och tog hennes skor. Det blev jätte bra. Frågan är - varför blev jag så arg? Det är inte likt mig... :)

Nu ska jag sola! Njua av värme och lådsas att jag ligger på en strand någonstans...


Kanske denna strand?

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback