Ibland, men bara ibland...


...DATUM: 2008-11-04 | TID: 22:06:58

Ibland vill man bara flytta, hemifrån. Jag älskar mina föräldrar, deras respektive och alla nya syskon.
Men ändå, tänk så skönt att bo och klara sig själv. Skapa sig ett eget hem och ett eget liv. Slippa alla val som finns, utan skapa sina egna alternativ. Känna sig hemma utan att såra någon. Eller bara praktiska saker som:
Gå till affären och handla det som du själv vill ha till frukost. Duscha i evigheter. Spela hög musik när man vill (om man inte bor med eller bredvid någon...)  



Ja, jag är lite knäpp som surfar runt på detta men visst är det fint? Mitt hem ska ju givetvis vara mysigt, notera ljuset...;)

Det blev ingen träning idag... Var helt slut efter två danspass med tjejerna.. men de är så duktiga nu, jag är nöjd med mitt arbete. Man formar ju en liten tjej, i rosa kjol med rosor, som aldrig utfört rörelser med andra framför en lärare. Som inte vet vad som händer om gör vissa rörelser. Till att de står och dansar med ett leende, självständigt, framför publik ;)
Snart är det uppvisning, so they better be good...


Dags för sex and the city...!

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback