Söndagsmys


...DATUM: 2008-11-09 | TID: 13:52:43
Hejsan hejsan.

Här ligger jag i sängen med min kära dator och sex and the city. Snart kommer det gäster, eftersom det är farsdag. Benkes döttrar och deras respektive, det ska bli kul att se dem igen. Mamma har köpt så himla god glass till efterrätt, mmm :)
Idag är det ju söndag, vilket betyder att det är ladies night på vattenpalatset, damernasafton. Kanske blir det film med pojkvännen istället, jag får se.
Jag tänkte i alla fall ge er lite mystips så här i söndagsregnet. För en söndag utan mys existerar inte för mig :)
Mysiga skivor:
Duffy, Norah Jones, Katie Melua och Corinne Bailey Ray 
           
Mysiga filmer:
The note book, The wedding singer, Never been kissed, Dirty Dancing och A cinderella story
                                         

Filmerna har ni säkerligen sätt och vet vilka det är. Men dessa filmer kan jag inte sluta att se om och om igen! Ja, alla är riktiga kärleksfilmer för er som inte känner till dem :) Me love. Vilket betyder att jag tycker det är mysigt med kärlek, och det är ju sant. Kärlek är det finaste som finns.

Ha en mysig söndag allihopa
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback