Skrattar på


...DATUM: 2008-11-13 | TID: 15:35:56
Hejsan Hejsan

Japp, jag har sovit idag igen, hihi, så underbart. Jag har förrästen insett att jag börjat skatta i sömmnen... Jag vaknar liksom av min själv när jag skrattar :) men men.
Idag gick jag hem tidigare från skolan och åt lunch med mammsen, sedan kollade vi runt lite i vår lilla by. Tog en sväng till lindex, de har fått in massor med julkläder :) jätte fina. Såg även att isadora (tror jag att det var) hade börjat med diamond ring lipgloss. Det är meningen att man ska ha en stor diamant ring på fingret, som ser ut som en plastring man fick när man lekte prinsessa som liten. I denna diamant så finns det alltså läppglans, så kliché.. ! Nej, men det är ju bara min åsikt!
Snart ska jag dra mig till dansen, inte alls sugen på det, eftersom jag har sånn yrsel nu för tiden... Jag är yr ofta varje dag, och då är det inte roligt att göra trippelpiruett ska jag säga... Men snart är det ju uppvisning (alla som vill får komma) så jag måste gå! Men som jag alltid säger, tänk när jag kommer hem... Jag får helt enkelt se fram emot det, så går det lättare.. 
Ska inte till skolan imorgon, jag ska sitta barnvakt åt Morris, mammas värninnas goskille :) Vi ska kolla på note book och mysa, haha. Alltså har jag helg nu. Jippie!  :D

Hörs sen

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback