Fredag - Grattis cicci


...DATUM: 2008-11-07 | TID: 14:00:26
Hej hallå :)

Freedag! Åh vad skönt. Det blev inget morgonspa, men en promenad blev det allt. Men nu ska det ju regna i evigheter så det är slut med det. Idag ska jag träffa min vän cicci:


Här är vi: Cicci och jag

Jag ska förrästen skaffa mig en ny mobil, eftersom mina förra inte ville sluta gå sönder. Jag gillar den här:
Är det någon som  har en åsikt, så kommentera gärna!

Fars dag snart... Vad ska man köpa?
 Jag hittade en liten sak på bluebox.se som dem flesta pappor inklusive min skulle tycka om..
Whiskyfylld choklad, euhw.. men många gillar det, så för min åsikt så får de ju även behålla den för sig själv..!
Köper man en vanlig chokladask finns det alltid stor risk att den äts upp av någon annan än sig själv ;)
62 kr + 49kr i frakt!




Nu måste jag städa, sen blir det nog lite sex and the city...
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback