Mys med Hellie


...DATUM: 2008-11-27 | TID: 15:46:17
Hej Hallå.
Nu håller jag på att rensa i mitt rum, eftersom det är endel skit från mitt förra rum som ska få plats. Fast jag måste vara den sämsta på att slänga saker. Inte för att det är jobbigt att bli av med det utan för att jag inte ser någon anledning om det fortfarande får plats i lådan? Men det är ju väldigt skönt när det är gjort.
Så nu ska jag snart åka in till dansen och riktigt träna in koreografin så att jag kan vara med på uppvisningarna! Sen ska jag ner till öppethus på Lerums gymnasium och köpa lite från mina älsklingarnas uf-företag, sen ska jag och hellie mysa och sova!! På fredag börjar vi 12 så vi kan ha en lång och härlig sovmorgon, myys :)
Nu ska jag fika!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback