Onsdag: Stil går i arv


...DATUM: 2008-11-05 | TID: 14:33:42
Hej där!

Kom precis hem från skolan. Fyy vilken huvudvärk jag haft idag! Helt borta.. Jag gick ändå till skolan lite senare än vad jag borde, med tanke på att sex and the city kollandet blev ända in på natten.
Nu sitter jag bara och tittar på Close to home, vad det nu är? Tittar ned på mina kläder och smycken, det är ju egentligen sjukt vad man klär sig likt sin mamma? Vi tycker båda om stora tjocka ringar på fingrarna, grova smycken överhuvudtaget. Helst kanske baskläder med grova smycken till som gör utstyrseln fin. Långa tunikor i ett snyggt mönster och långa koftor.osv..Alla mina vänner klär sig lite som sina mammor. Samma stil liksom. Men det är inget att klaga över, mammsen klär sig fint!
Idag ska jag träffa min going cicci, vet inte vad vi ska hitta på, body toning kanske? Eller bara baka kladdkaka som vanligt... :)

Kolla vilken fin, den hade nog mammsen också gillat ;):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback