Skidsemester planerad!


...DATUM: 2008-11-10 | TID: 21:37:35
Fy vad ledsen man blir av regn och mörker.. Det är ju kväll hela dagarna?
Jag har iallafall bestämt mig, jag ska börja sola solarium, funderar på att hänga på kompisarna och köpa på life. Det kanske inte är toppenbra för hälsan men det är det faktiskt inte att gå omkring som en självlysande blekfis heller :) Speciellt nu när min vän Frida kom hem från Thailand idag, och såg ut som en liten söt pepparkaka, en mycket saknad pepparkaka för den delen.
Igår planerade min familj en resa till Branäs efter den kära julen :) Det ska bli så mysigt att komma iväg med halvsystrarna systrarna och familjen. Min "ena" familj alltså, pappa, jenny och barnen följer ju inte med ;) Vi var jag i idre över julen förra året, det var mysigt! En jul med snö, istället för kaktusar i Phoenix eller slask... Kaktusarna kan ju ha sin charm såklart, om inte annat så har ju Phoenix det, men om man tänker snömässigt...
Mycket skidor för mig. Konstigt egentligen att man kämpar med så mycket kläder, uppför backar och i liftar, för att åka ett åk på några minuter, men det är ju faktiskt himla roligt när man får fart och flyger ned för backen. Bara njuter av luften och livet. Jag var även med Frida i Branäs förra vintern, det var också himla roligt. Jag har väl åkt skidor sedan jag var 6 så nu kan man riktigt känna att man kan utmana sig själv...


Frida och jag var ju givetvis snyggast i backen... ;)

Nu ska jag sova - Sov Gott

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback