Mys kväll


...DATUM: 2008-11-14 | TID: 17:34:00
En mysig dag med Morris är slut. Det är så mysigt att vara ensam hemma hos någon annan, man sätter sig liksom in i hur det är att leva där i det livet som de männsikorna har. Komma bort lite från ens eget.
Nu ska jag snart iväg och träna så att jag kan piggna till lite :) Är helt slut trots att jag sov till halv 11? Men så kan det vara ibland! Sen ska jag träffa Frida och kanske även mina andra tjejer, vi får se :) Jag tycker att det är så mysigt att titta på; så ska det låta, dobidoo och eller idol på fredagskvällarna, sjunga med eller tävla lite :). Jag är liksom bara uppvuxen med dessa typer av fredagsunderhållningsprogram ;). Expedition Robinsson ska börja igen! :D Det ska bli kul, det gillar jag ;)Såg att firewall kommer på tv ikväll, undrar om den är något bra? Det blir nog en kväll framför tvn iallafall!


Så ska det låta - mysigt fredagsmys program...




Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback