God natt


...DATUM: 2008-11-24 | TID: 23:14:29
Äntligen hemma! Gud vad duktig jag är som åker iväg på en måndagskväll och dansar utan att jag egentligen ska det. Fast nu känns det ju skönt... Nu börjar myset, med sex and the city eller kanske någon film.. Te och mackor med såklart! Ibland orkar jag bara inte bry mig om tiden, nu vill jag göra detta, så får jag väl vara lite trött imorgon då..
Fick förrästen kostymerna idag till uppvisningen, trodde jag... Det var bara tyg och ett resårband? Detta ska man alltså sy själv då som ni förstår. Saken är att varken jag eller mamma kan sy och någon mormor som är klar har jag ju inte heller, och inte har jag någonsin sett farmor sy? Vem ska sy min scenkostym?! Det blir kvällens lilla gåta... förhoppningsvis håller den även på scenen när det är dags :) Spännande.



God natt!
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback