Tisdag - dans


...DATUM: 2008-11-04 | TID: 13:21:32
Jag känner mig riktigt laddad för att träffa mina danstjejer igen. De ska få sig en ordentlig lektion idag! Jag sov nämnligen till halv 12 idag så jag är riktigt utvilad. Tänker hoppa dansen och träna body toning idag, då hinner jag ju hem till Desperata husfruar!! Skönt att också febern känns bättre. Ska ner till skolan snart och göra ett prov.
Gårdagen var förrästen jätte mysig, jag tyckte att filmen, james bond, var jätte bra. Hände mycket. Så mysig var den ju dock inte, men det visste jag ju :) Det blev alltså inget möte.
Fick även lära mig, i samband med detta prov, att man förbränner mer fett av att prommera än att springa. Vilket är mycket interessant eftersom jag är mycket mer för att gå än springa, och det är ju fettförbränning jag är ute efter, så nu blir det långa promenader i framtiden!
Nu ska jag gå till skolan
Hörs senare
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback