That´s life


...DATUM: 2008-11-18 | TID: 19:44:37

Japp, den lilla mysiga tisdagen med middag, träning och despeate housewives är förstörd. Jag har blivit magsjuk. Vilket betyder att jag kan varken träna eller äta. Kolla på tv kan jag ju förstås :)
Jag har sovit i ett dygn så att komma igång lite skulle inte skada, men är man sjuk så är man.
Jag är verkligen en tjej som gillar kärleksfilmer, förutsägbara eller inte, töntiga eller inte. Allt. Men dessa highschool filmer om den populäraste tjejen eller killen som blir kär i tönten är verkligen inget i min smak. Jag menar allt detta med töntar och tuffingar är väl lite väl överspelat, hoppas jag. Tittar nämnligen på John Tucker must die. Ja, jag kollar faktiskt på den, konstigt. Men kärlek som kärlek, det får en sannerligen att må bra :)
Imorgon, om jag blir bättre, blir det bio med älsklingen. Vet inte vilken, men han brukar ha god smak!

Nu ska jag dricka lite te

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej men stackare ): Usch, det är ju så hemskt med magsjuka ):

2008-11-18 @ 20:38:04
Postat av: sanna

Alltså så irriterande, mitt namn kommer aldrig med ;O

2008-11-18 @ 20:38:30
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback