Tack Gustav!


...DATUM: 2008-11-06 | TID: 21:12:37

Tack Gustav för denna dag, Gustav Adolfs dagen, jag hoppas att alla vet vad den innebär... Bakelse!! :) Jag sitter här och mumsar på en nu! Med te såklart. Livet är underbart ibland ;) Eller hur?
Kom precis hem från dansen, jobbigt idag, jag känner mig allmänt skör och trött... Ni vet när man läpat sig igenom hela dagen, halvsomnar på tåget och går in i danssalen helt väck, utan den minsta go i kroppen, då blir det bara segt, men kul ändå såklart, dans är ju det allra bästa för att må bättre enligt mig, man mår så bra av att bara koppla bort allt i livet i bland och bara tillåta sig att tänka på hur man ska spänna en viss muskel för att få det rätta steget.
Imorgon har jag min kära sovmorgon, för det är redan fredag imorgon! Då ska jag njuta av att ligga framför tvn, kanske ha ett litet morgonspa med mysig musik? vem vet.
Nu ska jag titta på sex and the city filmen med mamma.
Ha det gott


Min kära moder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback