Start


...DATUM: 2008-11-24 | TID: 16:04:40
Nu har det börjat.. I flera veckor framöver kommer det att vara väldigt mycket dans och repetioner inspäckat. Men det är kuul! Nu dricker jag lite glögg och myser med pepparkakor. Laddar inför dansen :)
Då har snön lagt sig och vintern kommit. Jag har bestämt mig för att försöka se på vinternpositivt i år. Man längtar ju alltid så fruktansvärt till sommaren, klänningar och sol. Varför inte se fram emot en gosig halsduk och lite gnistrande snö under fötterna? Jag ska försöka i alla fall... Vi får se hur det går. Just nu längtar jag bara till att få stå i en varm dans sal och dansa ut alla mina känslor. Imorgon har jag min näst sista lektion med tjejerna, som lärare alltså, skönt att ännu en termin är över:) Man får ta en termin i taget.
Nu ska jag äta mackor med banan (så gott), crunchyn var inte så mättande...

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback