Söndag


...DATUM: 2008-11-02 | TID: 14:27:59
Hej svej
Gårkvällen blev jätte lyckad! Det var så massa massa god mat, chokladtårtor och snax... då trivs jag! :) Är fortfarande proppmätt..
Vi ska ju som sagt ha en dunder jul i år, mamma brukar ju inte vara så mycket för att fira jul, brukar resa bort eller så. Men i år blir det ingen resa, så hennes inställning för i år är :" if you can´t beat them, join them". Därav ska vi ha en riktigt överdriven jul med massor av folk. Vi bestämde och planerade lite igår så nu längtar jag ihjäl mig :) Jag har som sagt hittat en super fin tröja från sisters, guldig, som jag ska ha, kostar en 500 lapp. Vi ska spritsa allas namn på pepparkakor, ha en jätte stor gran, massvis av julpynt överallt, ljusslingor längs med huset, men framförallt det min mamma är bäst på: mat, massor av god mat!
Känns segt att gå till skolan imorgon... Jobb och dans sätter igång igen. Känner mig dessutom lite febrig :(
Hur många veckor är det kvar tills jullovet?
Nu ska jag umgås lite med älsklingen min. Hörs sen


Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback