Prinsesstårta


...DATUM: 2008-11-22 | TID: 17:58:13


Kanske ska man önska sin en väska i julklapp? Kanske tom denna läckebiten?

Nu har jag tränat och duschat, så skönt. Nu väntar bara mys! Min gammelmormor är på besök och har en prinsess tårta med sig, mums... Hon står allt stadigt på benen trots sina 90 år! Jag önskar att jag blir lika frisk och rolig som henne i mina gamla år. Däremot hoppas jag inte att jag blir lika ensam som stackars Brita, hon lider verkligen av att bo ensam. Många tycker att det är skönt men jag och Brita är som på många andra sätt lika när det gäller den saken. Vi tycker helt enkelt inte att det är skönt att vara ensam, det är tråkigt! :)
Nu ska jag kolla sex and the city och dricka te, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback